luni, 27 decembrie 2010

Sexul este o moneda, daca vrei, sau poate deveni un bilet la ordin!


Motto: „Spiritul trece si prin fizilogic”
Rudolf Steiner
„Viata vine din pi...si se duce pe pu...”
Parazitii
„Intre aceste doua este o poveste vie”
Eu

Ca ori ce barbat, tinerel, subtirel si uneori, duminica, destul de frumusel, iti marturisesc pseudo-embarasat ca am acordat destul de multa atentie sexului. Nu al meu, caci n-am vocatie de politician si evident nici celui tare, caci n-am mostenit nimic in Zambaccian, ci celui slab, sau frumos...(desi nu am inteles niciodata nuanta estetica din obstetica...). Tema la care am fost provocat sa raspund, referindu-se la sexul ca moneda de schimb in cuplu, mi-a venit manusa, desi, aici mana nu mai are locul de cinste din perioada acneeica a clibatului. Asa care v-a sa zica...moneda! Pare corecta abordarea caci in ori ce relatie, si sexualitatea are doua fete...unde nu e cap, vai de pajura! Eu am abordat, intotdeauna, relatia sexuala, nu dintr-o optica fiziologica (doar nu suntem niste simple animale), ci i-am adaugat o doza mare de subiectivism: un pic de mister, o suta de grame de magie, si o buna cunoastere psihologica. Am detestat, si inca imi vine cu repugna, modul rapid, sudorific, sportiv al sexului de sapte minute. Evident ca m-a amuzat si romanul „11 minute”, al lui Coelho. Pentru mine si, evident, sotia mea, relatia sexuala nu inseamna niciodata o moneda de schimb, caci nu schimbam nimic...stai, stai, nu te grabi sa ne judeci ca suntem monotoni, statici si batrani, ca nu la asta ma refeream, ci la sensul putin mai profund. ( ei, asta ar mai lipsi sa ma intrebi acum, daca sunt pro fund...in dragoste nu exista limite, si asta as prefera sa ti-o spun pe cale orala...), adica ne intereseaza si latura spirituala a actului in sine, care devine o unire sublima, o singura energie, un singur orgasm. (Nu, nu sunt adeptul lui Bivolaru, omuletu, desi simpatic, este dus de mult cu pluta...) Sigur, azi, in secolul vitezei si al pragmatismului, cand aproape nimeni nu mai are timp sa deguste vinul, sa asculte Thaichovski, sa se plimbe iarna pe stradute luminate vag, sa astepte miracolul din fiecare clipa, o asemenea persepectiva a sexualitatii, pare imbecila, desueta, penibila, chiar acum cand citesti aceste randuri, simt cu te iriti usor...scuze!Dar noi, dizonaurii unor vremuri ceva mai romantice, ne gasim bucuria intalnirii din crepuscul cu toata enciclopedia de stari si senzatii metafizice. Desigur, frecventa este lenta, perioadele indepartate, caci, vorba aia nu poti manca de trei ori pe zi, caviar si sampanie, ar fi ingrozitor...asadar, ne intalnim rar, dar interesant, de fiecare data, dupa aproape un secol de convietuire sinuasa.Sexul extra-cojugal, ti-o spun din experienta este de cele mai multe ori o tampenie. De ce? Pai uite:
a) In primul rand esti atat de emotionat cand o faci prima oara, ca devi designerul asternutului inainte sa scoti paleta, culorile si pensula.
b) Incerci sa impresionezi prin farmecul personal atat de mult incat te balbai, bajbai, si te pripesti.
c) Daca partenerul percepe taxa, ai sentimentul unui onanism asistat, nici o emotie, nici un schimb energetic, nimic, doar un tranfer de bani, executat mai rapid decat prin western union.
d) Daca te indragostesti, e foarte rau, ca te dezechilbrezi acasa, devi ambiguu, si pana la urma clachezi undeva.
Ei, n-am sa ma apuc, tocmai eu, sa-ti tin lectii despre asta. Nu e frumos si nici cazul, poate stie mai multe Romanita...
Stiu, ca undeva in subcontient, te intrebi unde bat cu articolul asta, ce mesaj am, ce semnificatii etalez, si mai eles de ce?
Fi atent! Viata m-a invatat ceva foarte important, si cred ca trebuie sa-ti spun si tie: Nimic nu este mai important decat familia. La greu, te parasesc toti, prieteni/ne, amanti/te, si cum greul este inevitabil in desavarsirea personala, mai devreme sau mai tarziu te vei trezi singur, inutil. Doar partenerul/a, copiii, parintii se aseaza atunci langa tine si asteptati cu totii un semn providential, care va veni! Din acest unghi se poate vedea altfel sexul ca o moneda de schimb in cuplu. Tine cont de inflatie! E foarte important!Simt ca am devenit prea serios, asa ca te mai tin putin, pe un ton jucaus. Da, intr-un cuplu intervine monotonia, simti ca Bundy, decat sa mai faci sex cu Peggy, mai bine cureti un carof cu pila de unghii, ea se ingrasa, tu transpiri, ea isi pune castraveti pe ochi, tu nu iti mai scoti sosetele cand te bagi in pat, ea vine cu macaroane in par, tu cu spuma de la bere pe mustata, poate fi ingrozitor...dar cin e e de vina? De ca va puteti schimba miraculos cand apare un el sau o ea, proaspeti, frumusei, charmanti? Pai daca purcelusul isteric paros pe umeri care isi bate consoarta cu polonicul pe tibie, poate deveni un Hugh Grant daca este stimulat corespunzator de catre o diva din afara cercului, iar micuta in capod cu mustacioara se metamorfozeaza intr-o nimfa cand primeste un buchet de flori de la cine stie ce fante, inseamna ca ei poarta germenul schimbarii, din totdeauna, deci se pot redescoperi sub acelasi acoperis si face dragoste ca la inceput. Magia nu se stinge niciodata. Trebuie doar s-o cauti!
Ce zici? Incepi?